שיחת משתמש:מושך בשבט

מתוך אוצר הספרים היהודי השיתופי
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

מעבר לתחתית הדף מעבר לתחתית הדף

ההודעה האחרונה בדף השיחה של מושך בשבט התקבלה מאת מערכת בתאריך 5/1/2024, כ"ד בטבת ה'תשפ"ד, בשעה 13:19:10.



2 שאלות לעורך מתחיל, בתודה מראש.[עריכה]

א. איך אני מסדר את הקטגוריה בכל הדפים של ליקוטי מוהר"ן חלק ב, שאינה תקינה. ב. איך אני מסיף לכל הדפים הנ"ל, את הידיעה, שזה הועלה אוטומטית, ולכן יש לבדוק תקינות. תודה יהודי כשר (שיחה) 14:08, 7 במאי 2021 (IDT)

שלום יהודי כשר. קיימת תבנית {{הועלה אוטומטית}} שמשמשת לזה. לגבי העברת קטגוריה, אתה יכול להסביר לי באיזה בעיה מדובר? יישר כח ובהצלחה! Neriah (שיחה) 16:21, 7 במאי 2021 (IDT)
לגבי שאלה א: 1. האם יש אפשרות אוטומטית לזה, או שצריך פשוט לכתוב את זה ידנית: 2 סוגריים מסולסלות, 'תב', קו ישר, כו'.. 2. האם נפק"מ איפה כותבים התבנית הזאת, אם בראש הדף או בסופו.
לגבי שאלה ב: ראה למשל בדף הבא א, בשוורה האחורנה, הכי למטה, אחרי הניווט התחתון. זה צריך להיות שכשילחצו על מה שכתוב שם 'ליקוטי מוהר"ן ב' זה יתחבר לדף הזה, וזה לא כך. תודה יהודי כשר (שיחה) 16:49, 7 במאי 2021 (IDT)
א. צריך לכתוב את זה ידנית, אבל שים לב שאתה צריך להקליד רק את מה שרואים בדף, ולא את זה שרואים בקוד מקור.
ב. יצרתי שם את הקטגוריה (ע״י לחיצה על הקישור האדום ו״שמירת השינויים״), ואתה מוזמן לעשות את זה לשאר הקטגוריות. אם אתה רוצה עוד עזרה, אתה מוזמן לפנות אלי בדף השיחה שלי.--Neriah (שיחה) 17:01, 7 במאי 2021 (IDT)
Neriah, שים לב שלא מספיק ליצור קטגוריה ריקה שזה די חסר משמעות, צריך לקטרג אותה לקטגוריית אם כמו שעשיתי עכשיו. יהודי כשר, בקשר לתבנית: 1. לא צריך 'תב' וקו ישר, צריך רק לכתוב {{הועלה אוטומטית}} (בלי הnowiki כמובן). 2. התבנית צריכה להיות ממקומת בראש הדף, מתחת התבנית {{ניווט כללי עליון}}. עמיאלשיחה • כ"ה באייר ה'תשפ"א • 17:14, 7 במאי 2021 (IDT)
תודה יהודי כשר (שיחה) 10:34, 9 במאי 2021 (IDT)

פירוש קדמון[עריכה]

יישר כח! שים לב שמדיה-ויקי לא יודעת לקרוא מעבר שורה אחת, וצריכים להחליף לפני/אחרי העלאה, כל ירידת שורה לשתי ירידות. אנא טפל בזה. ושוב תודה רבה על העלאת הדפים! שבת שלום והצלחה בכל. מהדורה קמא (שיחה) 16:50, 21 במאי 2021 (IDT)

שלום מהדורה קמא, ניסיתי לטפל מראש באנטרים לפני ד"ה וכו', אבל גיליתי שבפירוש הזה לא צריך אנטר לפני כל ד"ה כי הד"ה משולב בדברי המחבר. --מושך בשבט (שיחה) 16:55, 21 במאי 2021 (IDT)
ר' בדף פירוש קדמון על ספר חסידים/תיג, לא הבנתי מה הבעיה. --מושך בשבט (שיחה) 16:55, 21 במאי 2021 (IDT)
מוזר מה שקורה שם, כנראה איזה תו נסתר שגורם לירידה הזו. תוכל לרכז רשימה של הדפים שאין בהם כלום (למשל תיב) שאוכל למחוק? מהדורה קמא (שיחה) 16:59, 21 במאי 2021 (IDT)
אי"ה כשאגמור --מושך בשבט (שיחה) 17:08, 21 במאי 2021 (IDT)
תודה! אני רואה שעמיאל מטפל. מהדורה קמא (שיחה) 17:15, 21 במאי 2021 (IDT)
אכן מחקתי כבר. רשימות כאלו אפשר למצוא, במיוחד:דפים קצרים, ברשמית הדפים שאורכם 136 בתים בלבד (כיום זה נמצא בעמוד השלישי, באזור מספר 2530). עמיאלשיחה • י' בסיוון ה'תשפ"א • 17:17, 21 במאי 2021 (IDT)
אולי כדי למנוע יצירת דפים כאלה אפשר לנסות ליצור מסנן השחתות כלשהו שימנע יצירת דפים שאורכם 136 בתים או 69 בתים בדיוק. מתייג את מערכת ודגש חזק, זה מעשי? עמיאלשיחה • י' בסיוון ה'תשפ"א • 17:20, 21 במאי 2021 (IDT)
שיוסיף תגית, לא ימנע. תודה לשניכם --מושך בשבט (שיחה) 17:24, 21 במאי 2021 (IDT)
עמד, נראה לי שגיליתי איך עושים את זה. עוד מעט אכתוב לך בדפ"ש --מושך בשבט (שיחה) 17:26, 21 במאי 2021 (IDT)
מסנן השחתות הוא הרחבה לאתרי ויקי, וכפי הנראה באתר הזה אין את ההרחבה הזו. דגש חזק - שיחה 00:17, 23 במאי 2021 (IDT)

מיני תרגומא[עריכה]

שכוייח! האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 15:48, 11 ביוני 2021 (IDT)

מערכת, בשמחה, אשמח אם בהזדמנות תוסיף את המפרשים לסרגל הצד ותתקין את ההרחבה של מסנן ההשחתות ואם יהיה לך זמן תמחק את הדפים שמופיעים בדף המשתמש שלי בכותרת "דפים שאולי צריך למחוק". Shabat Candles.png שבת שלום! --מושך בשבט (שיחה) 16:04, 11 ביוני 2021 (IDT)
דומני שמיני תרגומא כבר היה שם, אוסיף את האחרים בהקדם. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 16:10, 11 ביוני 2021 (IDT)


שים לב, מחקת כעת גם את הדפים של מיני תרגומא שיצרת ועדיין לא היו קיימים באוצר. במקרה כזה מספיק להעביר אותם לכתיב הרגיל המקובל כאן.

ולעתיד, שם ברירת המחדל של דפים באוצר הוא בלי הסיומת על התורה, תוספת כזו אפשרית כשהיא באה לבדל משם דומה כמו במקרה של ברטנורא אם לא היה השם עמר נקא. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 16:28, 11 ביוני 2021 (IDT)

מערכת, יקח לי הרבה יותר זמן להעביר את הדפים מלמחוק אותם וליצור מחדש. מושך בשבט (שיחה) 16:59, 11 ביוני 2021 (IDT)
איך שיותר קל לך. שים לב שגם ההקדמה קיימת. זו הקדמה כללית ולא לספר בראשית. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 17:00, 11 ביוני 2021 (IDT)

ברטנורא על התורה = עמר נקא[עריכה]

שים לב שהספר הזה כבר הועלה בעבר. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 16:12, 11 ביוני 2021 (IDT)

מערכת, לא ידעתי, תוכל בבקשה לתת הרשאת מפעיל למושך בשבט2 לכמה שעות, כדי שאטפל בדפים שהעליתי וקיימים? --מושך בשבט (שיחה) 16:14, 11 ביוני 2021 (IDT)
בוצע. ואנא בזהירות עם ההרשאות. סומך עליך. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 16:16, 11 ביוני 2021 (IDT)

ערכים על שמות ספרים[עריכה]

שלום, עד עכשיו נמנענו מזה, אלו מים שאין להם סוף. המידע החשוב על כל ספר אמור להופיע בשער/עמוד ראשי של הספר, כמובן לא בפורמט טבלאי שמתאים יותר לאנציקלופדיה ופחות לאתר ההדרה תורנית. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 10:08, 13 ביוני 2021 (IDT)

[1] מושך בשבט (שיחה) 10:11, 13 ביוני 2021 (IDT)
לא רוצה לבטל במחי מקלדת את עבודתך. ייבאתי את המידע הבסיסי + נוסח שער דפוס קוריץ וקישור להיברו, לדף הספר, תודה על ההשקעה. ועל הכל. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 10:24, 13 ביוני 2021 (IDT)

פלא יועץ[עריכה]

שלום, לפני שאתה משקיע בפיצול - הספר בעייתי. הוא לא בנחלת הכלל למרות שספריא רשמו את זה, שכן מקורו בתורת אמת. ותנאי הרישיון שם אינם תואמים (גם לא לוויקיטקסט). האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 18:55, 29 ביוני 2021 (IDT)

ספר הערוך[עריכה]

שים לב שבאוצר שם הספר הוא ספר הערוך ולא "ערוך" לבד. תודה רבה על העלאת הספרים החשובים. מי אדיר (שיחה) 14:21, 1 ביולי 2021 (IDT)

תודה, אם יש לך הערות נוספות על הספר, אפשר לכתוב באוצר:אולם דיונים#ספר הערוך --מושך בשבט (שיחה) 14:23, 1 ביולי 2021 (IDT)

שחזור עריכות במרחב הערכים[עריכה]

משתמש שייע בדרך כלל מציין לעיין ב"חדש על הדף" בערכים הרלוונטים. צריך לעבור ולהכניס את התוכן בצורה שמתאימה למרחב הערכים. ההעתקה סתמית של החומר לא מביאה תועלת ואפשר להשאיר אותה במקומה עם הפניה מהערך. תודה רבה אני שמח שחזרת. מי אדיר (שיחה) 11:30, 4 ביולי 2021 (IDT)

ואז הערכים ישארו קצרים ולא מכובדים. --מושך בשבט (שיחה) 12:01, 4 ביולי 2021 (IDT)--מושך בשבט (שיחה) 12:01, 4 ביולי 2021 (IDT)
הם יהיו מכובדים כשיהיה בהם מספיק תוכן מכבד. העתקות ארוכות לא תועלתיות למי שמחפש "ערכים". אין עניין בהארכה מלאכותית של הערכים. מי אדיר (שיחה) 12:07, 4 ביולי 2021 (IDT)

תבנית:הפניה לתנ"ך[עריכה]

יצרת אותה בעבר אבל נראה שהיא אינה בשימוש. אפשר למחוק? עמיאלשיחה • ט"ז באב ה'תשפ"א • 16:24, 25 ביולי 2021 (IDT)

כן. תודה מושך בשבט (שיחה) 20:03, 25 ביולי 2021 (IDT)

מה זה?[עריכה]

ערך/תחילתו בפשיעה וסופו באונס (ב"ק כא: נו. נח. ב"מ לו: מב. צג:) מי אדיר (שיחה) 00:06, 2 באוגוסט 2021 (IDT)

וגם מה זה? ערך/דבר שאינו מתכוין: (2) מי אדיר (שיחה) 00:07, 2 באוגוסט 2021 (IDT)
אני מבין שכשהיה כבר ערך קיים הוספת ערך נוסף בנפרד, זה לא נכון ולא טוב, ויוצר המון בלבול. אבקשך להבא כשאתה לוקח מתוך הספר הון יוסף להשאיר בטקסט המקורי או בדף טיוטה חדש שתיצור את כל הקטעים הרלוונטים לערכים שכבר קיימים. מישהו אחר כבר יעבוד על שילוב התוכן בערכים הקיימים במקום יצירת ערכים כפולים. תודה על תרומתך הנפלאה לאוצר. מי אדיר (שיחה) 10:10, 2 באוגוסט 2021 (IDT)
מי אדיר, ראה את תגובתי בשיחת הטיוטה. שים לב שאת התוכן כבר העברתי בעצמי לערך/תחילתו בפשיעה וסופו באונס, ערך/דבר שאינו מתכוין וכו'. מושך בשבט (שיחה) 23:08, 2 באוגוסט 2021 (IDT)

טיוטות למחיקה[עריכה]

שמתי לב שיצרת בעבר הרבה טיוטות להעלאת דפים ולא ביקשת אחר כך את מחיקתם. ריכזתי רשימה של הטיוטות שנראות לי כמיותרות בדף משתמש:עמד/ארגז חול, ואשמח אם תאשר את מחיקתן. יישר כח עצום על כל פועלך! עמיאלשיחה • כ"ח בתשרי ה'תשפ"ב • 18:18, 3 באוקטובר 2021 (IDT)

ספרים שהעליתי לגמרי אפשר למחוק, תודה--מושך בשבט (שיחה) 20:11, 4 באוקטובר 2021 (IDT)
מחקתי את כל הספרים שראיתי שהועלו במלואם. נשארו ברשימה שלש טיוטות שלא הצלחתי להבין אם הן נצרכות עדיין. אשמח לתשובה ברורה. עמיאלשיחה • ה' בחשוון ה'תשפ"ב • 14:32, 11 באוקטובר 2021 (IDT)
מצטרף לשאלה לגבי טיוטה:סמ"ק - זה לא הועלה בנפרד, יש בדעתך לעשות איתה משהו? מהדורה קמא (שיחה) 21:24, 29 באוגוסט 2023 (IDT)

הגהות יד אברהם[עריכה]

תודה רבה על ההעלאה, אשריך בעוה"ז וטוב לך לעוה"ב. בן עזאי (שיחה) 22:23, 11 ביוני 2022 (IDT)

בשמחה, אם יש לך כוח לעצב את הסעיף הראשון ואני אעשה את העיצוב בשער הסעיפים אשמח. מושך בשבט (שיחה) 22:27, 11 ביוני 2022 (IDT)
תודה רבה, מצטרף. שים לב שכדאי לפני ההעלאה להחליף כל אנטר (מעבר פסקה) בשניים כאלה, ואז לא כל הסימן מגיע ברציפות בתצוגת המשתמשים. השתתפו בעריכה והגהה! "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 23:26, 11 ביוני 2022 (IDT)

שו"ת הב"ח הישנות[עריכה]

שלום וברוך שובך, שים לב לזה. די ביצירת הפניות לכל היותר. השתתפו בעריכה והגהה! "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 17:36, 20 באוקטובר 2022 (IDT)

קטגוריה:טקסטים לבוט להעלאה מספריא[עריכה]

שלום י', תוכל להיכנס בבקשה לקישור (למרות שהוא אדום) ולבדוק אם יש צורך באחד הדפים הללו או אפשר למחוק אותם? חמש שנים ל'אוצר הספרים' - בואו להנגיש את ארון הספרים היהודי, מוגה ומוער, לכולם. מערכת (שיחה) 22:54, 27 באפריל 2023 (IDT)

בוצע, סליחה על העיכוב מושך בשבט (שיחה) 17:14, 28 במאי 2023 (IDT)

שכוייח![עריכה]

ברוך שובך. ישר כוח על העלאת השל"ה. הערה קטנה לפעמים הבאות: התקבל נוהג (לא זוכר מתי) להקיף את תבניות הניווט והקטגוריות בתגית noinclude, שגורמת להסתיר את תבניות הניווט מדפים המכלילים את הדף, באופן שיאפשר ליצור דפים כמו בראשית רבה/א, שו"ת הרא"ש/א או ספר הכוזרי/א וכדומה. ראה דוגמה בדפי האבני נזר שמהדורה קמא העלה בימים האחרונים (למשל אבני נזר/יורה דעה/קכז), במצב עריכה. בגלל שהעניין הזה משני יחסית, לא כדאי לעשות בשבילו גרסה חדשה של הדף (אי"ה נעשה זאת עם בוט ההחלפות שירוץ במהרה בימינו), לכן אני זו רק הערה לפעמים הבאות. שוב יישר כוח. בברכה, עמדשיחה • ח' בסיוון ה'תשפ"ג • 16:38, 28 במאי 2023 (IDT)

סבבה, ספציפית בשל"ה לא חושב שזה יהיה בשימוש כי הפרקים מאוד ארוכים... תודה מושך בשבט (שיחה) 16:52, 28 במאי 2023 (IDT)
נכון, אבל אולי בעתיד בכל זאת נרצה להכליל אותו בדף כלשהו. עדיף לעשות את זה תמיד. ואגב, תוכל לענות על השאלה של מערכת בפסקה הקודמת? עמדשיחה • ח' בסיוון ה'תשפ"ג • 16:59, 28 במאי 2023 (IDT)
בוצע בוצע מושך בשבט (שיחה) 17:14, 28 במאי 2023 (IDT)
תודה. מחקתי. עמדשיחה • ח' בסיוון ה'תשפ"ג • 17:15, 28 במאי 2023 (IDT)

טיוטה:ברית עולם[עריכה]

לטיפולך המסור. אולי כדאי לקרוא לזה ברית עולם על ספר חסידים. תודה מראש. בואו להנגיש את ארון הספרים היהודי, מוגה ומוער, לכולם. מערכת (שיחה) 13:00, 5 בינואר 2024 (IST)

טיוטה:הגהות חדשות[עריכה]

עוד דבר - יש לך מושג מה זה? בואו להנגיש את ארון הספרים היהודי, מוגה ומוער, לכולם. מערכת (שיחה) 13:01, 5 בינואר 2024 (IST)

טיוטה:סמ"ק[עריכה]

זה ספר חשוב, שלא פורק לתוך האוצר, אם תוכל לטפל, זה יהיה נפלא. בואו להנגיש את ארון הספרים היהודי, מוגה ומוער, לכולם. מערכת (שיחה) 13:19, 5 בינואר 2024 (IST)