אוצר:פרויקטים פתוחים: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
התאמת ניסוח למקום זה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
(התאמת ניסוח למקום זה)
שורה 40: שורה 40:
==חומר עזר==
==חומר עזר==
ראה ב[[אוצר:לוח מודעות#פרוייקט דפי עזר|לוח המודעות]].
ראה ב[[אוצר:לוח מודעות#פרוייקט דפי עזר|לוח המודעות]].
==דברים שהתחלתי ולא גמרתי-{{א|אברהם ברוכוביץ}}==
 
* [[חנוכת התורה]], להוסיף מראי מקום עם קישורים פנימיים ולעצב את כל הדפים כמו שעשיתי ל[[חנוכת התורה/פרשת בהעלותך]] (דפים בודדים נשאבים למרכזי), כדי שיציג בסרגל ספרים נוספים על הפרשה.
== [[חנוכת התורה]] ==
* [[מגדל עוז]], להמשיך מה שעשיתי ב[[מגדל עוז/אישות/ו|אישות א-ו]]: במקור "פתרו" את בעיית הקישור להלכה מסוימת בספר שמדבר על קבוצות הלכות ביחד, באמצעות הכפלת הקטעים. זה לא פתרון שישמח לומד מן השורה, ולכן מצאתי פתרון פשוט יותר: ליצור בכותרת הקטע עוגנים לכל ההלכות שעליהן הוא מדבר, וכך למחוק את הכפילויות. על הדרך כדאי להסיר רווחים כפולים ורווח שלפני הנקודתיים.
להוסיף מראי מקום עם קישורים פנימיים ולעצב את כל הדפים כמו שנעשה ל[[חנוכת התורה/פרשת בהעלותך]] (דפים בודדים נשאבים למרכזי), כדי שיציג בסרגל ספרים נוספים על הפרשה.
 
== [[מגדל עוז]] ==
להמשיך מה שנעשה ב[[מגדל עוז/אישות/ו|אישות א-ו]]: במקור "פתרו" את בעיית הקישור להלכה מסוימת בספר שמדבר על קבוצות הלכות ביחד, באמצעות הכפלת הקטעים. זה לא פתרון שישמח לומד מן השורה, ולכן יש פתרון פשוט יותר: ליצור בכותרת הקטע עוגנים לכל ההלכות שעליהן הוא מדבר, וכך למחוק את הכפילויות. על הדרך כדאי להסיר רווחים כפולים ורווח שלפני הנקודתיים.

תפריט ניווט