שיחת משתמש:מערכת

מתוך אוצר הספרים היהודי השיתופי
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש




תבנית:צבע רקע

האם מותר לייבא (באמצעות העתק הדבק) את התבנית הזו מוויקיפדיה? אני לא יודע האם התבנית הזו מוגנת שם בזכויות יוצרים. אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞ שִׂיחָה 13:02, 10 בינואר 2021 (IST)

אני יכול לייבא עם הקרדיטים הנדרשים, אבל אני לא בטוח שזה נחוץ כאן. לשם מה? מה לדעתך יכול להשתפר כאן עם צבעי רקע? האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 13:11, 10 בינואר 2021 (IST)
אני רוצה להשתמש בה לדף המשתמש שלי. אל תבזבז את זמנך על זוטות שכאלו. תגיד לי בבקשה איזה קרדיטים צריך לשים ואני אעתיק. בתודה, אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞ שִׂיחָה 13:46, 10 בינואר 2021 (IST)
ייבאתי, העניין הוא שלי זה לא לוקח זמן. תשתמש לבריאות! האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 14:05, 10 בינואר 2021 (IST)

תבנית משהו זמני

שלום, לא הייתי פה תקופה ופתאום אני מגלה את תבנית:רמבם זמני, נחמד. אולי תעשה כזו גם לשולחן ערוך? נראה לי לא פחות נחוץ. כמובן שאני מקווה לאשלים, אבל זה יקח עוד זמן גם אם יצטרפו אלי עוד אחרים. אוצר האוצר (שיחה) 15:08, 12 בינואר 2021 (IST)

אוצר האוצר, רעיון! באמת רציתי להתקשר אתך לשאול מה קורה... תודה רבה על כל תרומותיך המשובחות! האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 09:10, 17 בינואר 2021 (IST)

ויקי-אהבה

שלום. האם הויקי-אהבה הקיים באתרי ויקי אחרים לא מופעל כאן באופן מכוון? או שזה לא קיים בלי סיבה מיוחדת? בתודה, אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞ שִׂיחָה ۞ ההודעה הזו נכתבה בי"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 10:14, 14 בינואר 2021 (IST)

פה זה ויקי אהבת תורה... האוצר הוא מקום מפגש רציני לקהילה רצינית של עורכים תורניים, הוא פתוח לכל אחד אבל יש בו קוד קהילתי גבוה ולא כדאי למהר לאמץ כל שטות'ניקיות רק בגלל שהיא קיימת "באתרי ויקי אחרים". מדיה-ויקי זו פלטפורמה, זה אינו המאפיין העיקרי של האתר ואין כל קשר בין 'והגית בו יומם ולילה' - באיכות הגבוהה ביותר, ובין "אתרי ויקי אחרים". אז זה לא קיים, ואני ממליץ להמשיך כך. מהדורה קמא (שיחה) 10:36, 14 בינואר 2021 (IST)
כפי שכבר הצעתי בעבר, אולי אפשר לייבא ויקי-שכוייח, אבל במקום לתת בקלווה וכו' לתת דברים תורניים/ משהו בארמית... בכל מקרה יש דברים יותר חשובים (לדוג': העלאת ספרים) --מושך בשבט (שיחה) 10:55, 14 בינואר 2021 (IST)
תודה רבה. אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞ שִׂיחָה ۞ ההודעה הזו נכתבה בי"ח באדר ב' ה'תשפ"ד

הכללת פסקאות מדרש רבה ומפרשיו בדפי הפרשות

לאחר שמהדורה התחיל להעלות לאוצר את מפרשי המדרש, ואנחנו מקווים שגם המדרש עצמו יעלה בקרוב, נראה לי שמתבקש ליצור תבנית דומה ל{{שו"ת הרא"ש}} שעשינו בעבר, כך שנוכל להכליל את כל הפסקאות של פרשה מסויימת בדף אחד (דף הפרשה, למשל מתנות כהונה על בראשית רבה/א). הבעיה בהכללה כזו היא תבניות הניווט, הועלה אוטומטית ופורסם בנחלת הכלל, שנמצאות בכל הדפים, ואמורות להיות מוצגות רק פעם אחת בדף הפרשה. לענ"ד אפשר לפתור את הבעיה בשתי דרכים:

דרך א (ככה עשינו בשו"ת הרא"ש): ביצוע של מאות עריכות בדפי המדרש בהם מקיפים את התבניות הנ"ל בתגית "noinclude". הבעיה בדרך הזאת היא שהיא דורשת המון עריכות, וגם אם עושים אותם בAWB, זה מוסיף המון טקסט לדפים, וגרסה נוספת ביומן ההיסטוריה.
דרך ב: הוספת תנאי בדפי תבניות הניווט על הספר הספציפי, שיבטל את הצגת התבניות בדפים ששלא קיים בהם סקטור שלישי (כלומר שיש בהם רק שני סקטורים), וזה פשוט וקל. הבעיה בדרך הזו היא התבניות {{פורסם בנחלת הכלל}} ו{{הועלה אוטומטית}}, שבהם אין דפים לכל ספר בנפרד. לכן, בשביל לבצע את הדרך הזו, נצטרך להוסיף תנאי ספציפי בדפי התבניות הללו, שיבטל את הצגתם בדפים שיש בהם שני סקטורים בלבד. התנאי הזה חוסך מאות עריכות ולכן אני מאד רוצה להשתמש בו בשביל לבצע את הפרויקט הזה, אבל בגלל שאני חושש מעומס של קריאות למשתנים על הדפים, אני שואל אותך האם זה אפשרי וכדאי, או שתנאים כאלה יכולים להעמיס על הדפים בקריאות למשתנים נוספים, ועדיף להשתמש בדרך הראשונה והארוכה.

מתייג גם את מהדורה קמא שמן הסתם יתעניין בדיון הזה. בברכה, עמיאל - שיחה 12:25, 17 בינואר 2021 (IST)

נ. ב. כתבת בשיחה של מהדורה קמא שאתה עמוס, אז אני מקווה שאני לא מעמיס עליך יותר. ודרך אגב, אם לא תמצא זמן לטפל בסרגל הצד של המדרש, נראה לי שאני גם יכול לעשות את זה. עמיאל - שיחה 12:39, 17 בינואר 2021 (IST)
לצורך ניסוי ודוגמה, הכנסתי את התנאים הנצרכים בתבניות {{הועלה אוטומטית}}, {{פורסם בנחלת הכלל}}, {{ניווט כללי עליון/מתנות כהונה על בראשית רבה}}, ו-{{ניווט כללי תחתון/מתנות כהונה על בראשית רבה}}, יצרתי את התבנית {{מדרש רבה}}, והכללתי אותה בדף מתנות כהונה על בראשית רבה/א. (עשיתי גם עיצוב נוסף בדף מתנות כהונה על בראשית רבה/ב). מה דעתך על כל הנ"ל? עמיאל - שיחה 14:11, 18 בינואר 2021 (IST)
עמד, תודה! תודה!
מתחיל מהסוף: שתי הדוגמאות יפות, השנייה יותר אינטואיטיבית (נראית כמו כל הדפים האחרים) וגם לא מתערבת באיך לקרוא לחלוקה השנייה 'פסקה' או סימן או משהו אחר.
דרך א יותר "נכונה", כי החרגות ותנאים בתבניות שלא קשורות ישירות לנושא, זה פרוביזורי מדי. כדי לבצע את דרך א' נצטרך להכין דוגמה של מה שצריך לעשות, ולבקש ממהדורה קמא שבכל הדפים שעדיין לא העלה, יעלה מראש ככה. זה לא באמת "המון טקסט" אלא כמה תווי פתיחה וסגירה, לא כן? לכן אני בעד הדרך הראשונה והארוכה.
לגבי סרגל המדרש, אני לא חושב שיקח המון זמן להכין אותו, זה אמור להיות מועתק (כדי לשמר עיצוב אחיד) מסרגלי הצד הקיימים (באותו מבנה: תבנית:סרגל מדרש, תבנית:סרגל מדרש/פנים ותבנית:סרגל מדרש/תיעוד), מפרשי המדרש יוצגו לפי סדר א"ב. אם תרצה להכין אותו, אודה לך מאד כמובן. אם תרצה שאכין רשימת מפרשי המדרש (כולל מעבר למה שיש בספריא) אעשה זאת. ועוד נקודה בהקשר הזה - הסרגל הזה בגלל ההכללות אמור להיות טיפה'לה מורכב יותר - לאפשר ניווט (עם סרגל מלא) בתוך הדפים בעלי שלושה סקטורים למי שיעדיף כך.
האם יש הסכמה על צורת החלוקה? נצמדים לספריא?
כל הכבוד על ההירתמות, ותודה למהדורה קמא וליתר החברים הנהדרים בהזדמנות זו. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 15:25, 18 בינואר 2021 (IST)
מושך בשבט, אנא קרא את השיחה פה, נראה שזה די מייתר את מה שאתה עושה כעת. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 18:30, 18 בינואר 2021 (IST)
לגבי הוראות, אני יכול לעשות כמו שעשיתי פעם בשפת אמת, כזה התכוונתם? אעלה עוד מעט דוגמה ותאמרו (כיתוב: עמד). מהדורה קמא (שיחה) 19:11, 18 בינואר 2021 (IST)
(אחרי התנגשות)
בקשר לדוגמאות, גם אני יותר בעד הדרך השניה, ונראה לי שאעשה כך גם ב{{שו"ת הרא"ש}} כשיהיה לי זמן.
אני מקבל את דעתך ומשחזר את העריכות שביצעתי בדפי התבניות הנ"ל, בעיקר אחרי שראיתי עד כמה הניסוי הזה היה מוסבך ומסבך את התבניות שגם ככה מסובכות כ"כ...
לגבי סרגל המדרש, עדיף שאתה תעשה אותו כי אתה רגיל ומנוסה בכך, אבל אם אני אראה שאתה מתעכב אולי אעשה זאת במקומך.
לגבי צורת החלוקה, לי ברור שבחלוקה לפסקאות בחמשה חומשי תורה כדאי להיצמד לחלוקה החדשה יותר של ספריא. אבל החלוקה של ספריא בחמש מגילות (שמחלקת לתתי פסקאות, למשל מתנות כהונה על שיר השירים רבה/א/א/א) מוזרה ביותר וכמעט ולא ראיתי דפוסים שמחלקים כך. לדעתי יש לעשות חלוקה לפסקאות בלבד, כמו שעשו כבר בעבר באיכה רבה/א (אם כי אפשר להשאיר את הדפים בחלוקה של ספריא בתור הפניות לדפים בצורה המקובלת).
מהדורה קמא, ראיתי מה עשית בשפת אמת. לא צריך ליצור קישורים לעריכה כמו שעשית שם, אלא רק לעטוף את התבניות העליונות והתחתונות בתגית "noinclude". הקישורים לעריכה יתווספו על ידי התבנית הייעודית שנייחד לכך. עמיאל - שיחה 19:19, 18 בינואר 2021 (IST)
נ. ב. מהדורה קמא, שמתי לב שהדפים שאתה מעלה מכילים פעמים רבות רווחים כפולים או אנטרים מיותרים. אין אפשרות לתקן את זה תמיד לפני ההעלאה? עמיאל - שיחה 19:21, 18 בינואר 2021 (IST)
לגבי קישורים לעריכה - מעולה. לא חשבתי על כך, תודה עמד, אז אולי כשאסיים עם מפרשי המדרש אחזור להשלים את השפת אמת ונסיר אוטומטית את הקישורים ההם.
לגבי הנ"ב, זו פאשלה שלי, בדרך כלל לפני שאני מתחיל לטפל בטקסט המקורי אני מבצע החלפה שמסירה את כל הרווחים הכפולים. לפעמים נוספים רווחים כאלה בגלל בעיה מובנית בתוכנה שאיתה אני משתמש בשביל ההעלאה המרובה. אבל רואים אותם רק בקוד מקור וגם אותם נסיר בעתיד כשנתחיל להפעיל בוט החלפות קבוע (לא שווה להריץ רק בשביל זה החלפה רוחבית שתרבה גרסאות מיותרות). מהדורה קמא (שיחה) 19:47, 18 בינואר 2021 (IST)
בוצע בהצלחה במתנות כהונה על בראשית רבה/א. אני מצפה לאישורך להוסיף את התגית המדוברת ע"י בוט בכל דפי המדרש ומפרשיו באמצעות AWB. עמיאל - שיחה 20:40, 18 בינואר 2021 (IST)
עמד, אני חושב שגם אני יכול לאשר את זה. ראית שהטמעתי את התגית בדפים החדשים שהעליתי? (ואגב, אם אתה כבר מריץ את הבוט, אתה יכול באותה גרסה להסיר גם את הרווח הכפול המדובר). בהצלחה עם זה. מהדורה קמא (שיחה) 21:42, 18 בינואר 2021 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

ראיתי, מעולה! אריץ את הבוט בעז"ה מחר, ואסיר גם את הרווחים הכפולים. אח"כ אצטרך להריץ את הבוט על כל הדפים הראשיים של הפרשות ולהוסיף בהם את התבנית {{מדרש רבה}}. מאשר גם את זה? עמיאל - שיחה 21:57, 18 בינואר 2021 (IST)

סתם במקרה נכנסתי לכאן, אם כבר רוצים לעשות סדר בכל מה שנוגע לאישורים על שינויים מקיפים בדפי האוצר, צריך לעשות זאת בכל המקרים ובכל העורכים. עמד תרים את הכפפה (או שאני אעשה זאת אם תדריך אותי מה בדיוק צריך לעשות) תפתח את הדף, אולי נעשה זאת בשלב זה בדף אולם דיונים שהוא נגיש לכולם ויכול לכלול בעת הזאת את כל הדיונים הלא רבים שיש באוצר. סיני ועוקר הרים (שיחה) 00:09, 19 בינואר 2021 (IST)
באמת עדיף שהדיונים האלו יהיו באולם דיונים, אבל זה תלוי במבקרים באולם, האם הם יגיבו לבקשות הרצה או שמפעילי הבוטים יצטרכו לחכות שנים עד שתהיה תגובה. נראה לי שמה שחשוב זה לכתוב נהלים ברורים איך ומתי אפשר לעשות כאלו דברים, בדף אוצר:בוט או בדף אחר. כדאי שהנהלים יהיו פשוטים ולא יהיה צריך יותר מדי בירוקרטיה בשביל להריץ בוט, אבל בכל זאת צריך שיהיה סדר וכללים. מערכת יותר מוסמך לעשות זאת ויודע יותר טוב ממני מה לכתוב, לכן נצטרך לחכות עד שהוא יתפנה ויבצע את כל המשימות הרבות שאנו מטילים עליו על לא עול בכפו... עמיאל - שיחה 00:39, 19 בינואר 2021 (IST)
אפשר להתחיל עם משהו בסיסי ונאשר יחד, אם ייראה משהו לא מוסכם נעלה שיקולים לכאן ולכאן ונחתוך. בכל אופן אשתדל להתפנות לזה. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 01:26, 19 בינואר 2021 (IST)

{{משתמש ביצע עריכות}}

האם יש אפשרות לפרמטר היוצר עדכון אוטומטי של התבנית?? תודה מראש. אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞ שִׂיחָה ۞ ההודעה הזו נכתבה בי"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 14:22, 17 בינואר 2021 (IST)

לא משהו שאני מכיר. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 18:30, 18 בינואר 2021 (IST)
נראה לי אחיה מתכוון לסקריפט 13 בויקיפדיה העברית. כדאי לייבא אותו גם לאוצר. עמיאל - שיחה 19:30, 18 בינואר 2021 (IST)
כן.
עמד, תוכל לעשות זאת? אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞ שִׂיחָה ۞ היום י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 23:27, 18 בינואר 2021 (IST)
צריך הרשאת עורך ממשק. לדגש חזק יש כזו והוא יודע לעשות זאת. אולי הוא יענה לבקשה למרות שהוא לא כ"כ פעיל כעת. עמיאל - שיחה 23:29, 18 בינואר 2021 (IST)
לא הבנתי, הוא היחיד עם ההרשאה הזו?? אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞ שִׂיחָה ۞ היום י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 23:40, 18 בינואר 2021 (IST)
גם למערכת שאנחנו כעת מדברים בדף שיחתו יש את ההרשאה, אבל נראה לי שדגש חזק יותר מתמצא ומבין בסקריפטים של ויקיפדיה. עמיאל - שיחה 23:43, 18 בינואר 2021 (IST)
שלום, לעת־עתה אינני פנוי רוב הזמן. קיבלתי תיוג ורציתי לסייע, אבל בעיה: אינני במקומי הקבוע, וסנן האינטרנט המקומי לא נותן להיכנס לאתר ויקיפדיה. ייבאתי את הדף המבוקש דרך ממשק האוצר, אבל אני צריך לבדוק משהו ב־config של ויקיפדיה העברית, ואת־זה, כמוסבר, אינני לעשות. מקווה שבהמשך החודש אתפנה לכך. בברכה. דגש חזק - שיחה 22:17, 19 בינואר 2021 (IST)
זה לא דחוף כ"כ, אבל בכל מקרה תודה רבה על המאמץ לסייע! עמיאל - שיחה 22:19, 19 בינואר 2021 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

תודה רבה לך! אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞ שִׂיחָה ۞ היום י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 09:15, 20 בינואר 2021 (IST)

@

--מושך בשבט (שיחה) 20:21, 18 בינואר 2021 (IST)

נראה לי שאני לא אמור להתערב אבל... מה פירוש? אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞ שִׂיחָה ۞ היום י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 09:18, 19 בינואר 2021 (IST)
אחיה יאיר וודקה, אל דאגה, מושך בשבט מעדכן את מערכת על שליחת דוא"ל. מי אדיר (שיחה) 09:59, 19 בינואר 2021 (IST)
בשביל הפרוטוקול: קראתי והעברתי וכו וכו. שבוע טוב. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 20:34, 23 בינואר 2021 (IST)

עזרה

ב"ה, שלום וברכה.

בס"ד הגעתי לאתר 'אוצר', ושמח ע"כ שישנו אתר שברצונו להיות לעזר לבית ישראל, וברצוני לעזור למיזם חשוב זה.

אך במה צריך בעיקר לעזור? ביצירת ערכים, או הקלדת ספרים וכיו"ב? וכמו כן, מהיכן אפשרי להעתיק חומר? יישר כח מראש. הדרןבשם ה' נערוך ונצליח 20:59, 23 בינואר 2021 (IST)

שלום, יצירת ערכים היא דבר מבורך. כמו כן כתיבת הערות שוליים לספרים קיימים (וגם כאלו שעדיין אינם קיימים, ניתן ליצור דף שיחה לדף שאינו קיים ולהניח שם את ההערות), ההערות בסגנון הערות השוליים של מכוני הספרים החשובים, דהיינו הגהות או ציון לספרי ראשונים ואחרונים שעסקו בדברי מחבר הספר שלפנינו.
למעשה, ההצעה שלי היא לקפוץ למים ותוך כדי כך לראות מה אתה הכי אוהב לעשות, וכמו שאמרו שאין אדם למד אלא במקום שלבו חפץ. בהצלחה! האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 21:54, 23 בינואר 2021 (IST)
אוקיי, יישר כח. כמו כן אשמח שתתייחס לשאלתי מהיכן יש להתיק וכו'. תודה. הדרןבשם ה' נערוך ונצליח 22:29, 23 בינואר 2021 (IST)
לא כתבתי על זה, כי לא זו עיקר פעילותנו, ב"ה ישנם הרבה אתרים שמעלים טקסטים ברמות עיבוד שונות. אם בכל זאת חשקה נפשך להקליד או להעתיק טקסטים - אפשר להעתיק מכל טקסט שפקעו זכויות היוצרים שלו, באחד משני אופנים: א. הזכויות פקעו, כגון שחלפו 70 שנים ממות המחבר ז"ל. ב. כשבעלי הזכויות מסרו את הזכויות לציבור ברישיון תואם ל"נחלת הכלל" (ולא רשיונות אחרים שיש בהם כדי לבלבל ולהטעות את הציבור בתנאים מתנאים שונים). אם אתה מסופק לגבי משהו ספציפי, תוכל לשאול כאן, או בדף המיועד לכך (עדיף, כי אז התשובות ישרתו משתמשים נוספים). האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 23:33, 23 בינואר 2021 (IST)

{{משתמש פרויקט עריכה שבועי}}

זה בסדר שיצרתי את התבנית?? נראה לי כדאי שהשותפים בפרויקט יכניסו לדף המשתמש שלהם (באם יצרו אותו) את התבנית ע"מ שקוראי האוצר יידעו למי לפנות בנוגע לפרוייקט... אם כבודו חושב שהתבנית איננה מתאימה לאוצר, בבקשה תמחק אותה. אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ היום י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 10:52, 24 בינואר 2021 (IST)

יישומון

אני מנסה להחדיר צ'אט לאתר (בעקבות דיון עם עובר אורח, עמד, מצולות ים, סיני ועוקר הרים), ואני נזקק לשם היישומון של האוצר (אם קיים). תודה. אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ היום י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 13:28, 24 בינואר 2021 (IST)

נראה לי שדבר כזה צריך לעבור אצל מערכת לפני הביצוע שלו בפועל. תוכל לעמדו איתו בקשר במייל. סיני ועוקר הרים (שיחה) 13:50, 24 בינואר 2021 (IST)
שלחתי לו דוא"ל. (לגבי חתימתי, זו הפעם האחרונה שהיא נראית כך ;-)) אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ היום י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 14:24, 24 בינואר 2021 (IST)
לא נראה לי שאפשר להחדיר צ'אט לאתר ולתפעל אותו בלי גישה לשרתי האתר. זה לא אמור לעבוד כך כמובן. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 15:43, 24 בינואר 2021 (IST)
אין שום בעיה. אם תוכל בבקשה לטפל בעניין. בתודה, אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ 18:34, 24 בינואר 2021 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

לא משנה. מי אדיר טיפל בעניין. אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ 19:08, 24 בינואר 2021 (IST)

תנאי מפרשים כללי - מפרשי מדרש רבה

בגלל צורת שמות הדפים של המדרש ומפרשיו, נאלצתי לכתוב בתבנית:תנאי מפרשים כללי תנאים רבים למפרשי המדרש, שלדעתי מכבידים מאד על הקוד של התבנית. לכן ניסיתי ליצור את התבנית:תנאי מפרשי מדרש רבה, אבל משום מה זה לא עבד לי, וכשניסיתי להטמיע אותה בתנאי מפרשים כללי הסרגל הוסר מכל דפי המדרש. יש לך מושג למה? עמיאל - שיחה 14:38, 24 בינואר 2021 (IST)

אבדוק אי"ה בהמשך. הפתרון הוא ליצור תבנית ניווט כללי עליון ייעודית לכל אחד ממפרשי המדרש ולעקוף את תבנית תנאי מפרשים כללי. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 15:39, 24 בינואר 2021 (IST)
תדדה. דרך אגב, דף השיחה שלך עבר את ה100,000 בתים. נראה לי הגיע הזמן לארכב... עמיאל - שיחה 19:03, 24 בינואר 2021 (IST)

תוספת ליפה עינים

בדף בבלי/פסחים מופיע קישור ליפה עינים, אני יכול להקליד את זה אבל לא יודע האם לציין זאת ביפה עינים על פסחים או על בבא מציעא. סיני ועוקר הרים (שיחה) 15:11, 24 בינואר 2021 (IST)

איפה? סיני ועוקר הרים? לא ראיתי שם קישור ליפה עינים. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 15:40, 24 בינואר 2021 (IST)
אה. ראיתי, זה מתאים ליפה עינים על פסחים ועוסק בדבריו שם. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 15:42, 24 בינואר 2021 (IST)

מדיה ויקי:Group-autopatroller

מותר לי לקבל הסבר לגבי מהותו של הדף? הוא לא מכיל שום תוכן היוצר משהו מועיל אלא רק את המילים: "בדוקי עריכות אוטומטית" או משהו כזה. בתודה מראש, אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ דפים משניים ۞ תרומותיי ۞ 18:25, 31 בינואר 2021 (IST)

אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה, אאל"ט הדף גורם לכך שמשתמשים יקבלו הודעות מסגנון "נוספת לקבוצה "בדוקי עירכות אוטומטית"" במקום "נוספת לקבוצה autopatroller" --מושך בשבט (שיחה) 21:52, 31 בינואר 2021 (IST)
זה דף תרגום של מערכת מדיה-ויקי. אבל במיזמים גדולים יותר של מדיה-ויקי כמו 'ויקיפדיה' יש יותר 'מבינים' בדברים כאלה, שמן הסתם ישמחו להשביע את רצונך יותר ממה שתמצא פה בתחומים הללו. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 01:35, 1 בפברואר 2021 (IST)
תודה רבה. מערכת, נראה לי שהבנתי... אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ דפים משניים ۞ תרומותיי ۞ 09:15, 1 בפברואר 2021 (IST)

רשימת סקריפטים

האם יש באוצר רשימת של כל הסקריפטים הקיימים? (על מנת להריץ כמה מהם ביחד). תודה, אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ דפים משניים ۞ תרומותיי ۞ 13:50, 1 בפברואר 2021 (IST)

אחיה יאיר וודקה, בדף מיוחד:סקריפטים רשומים כמעט כל הגאדג'טים באתר, ואפשר להריץ אותם דרך ההעדפות. מלבדם קיימים באוצר מספר סקריפטים בודדים, מדיה ויקי:סקריפטים/88.js‎, מדיה ויקי:סקריפטים/89.js (שדרוג של 88), ומדיה ויקי:צביעת תחביר.js (אולי יש עוד אחד או שניים שפספסתי). עמיאל - שיחה 15:39, 1 בפברואר 2021 (IST)
מה שעמד אמר. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 16:56, 1 בפברואר 2021 (IST)
ניסיתי לטעון כמה ביחד, ולא עבד אפילו אחד... (גם אחרי רענן). אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ דפים משניים ۞ תרומותיי ۞ 09:36, 2 בפברואר 2021 (IST)
למה כזה חשוב שתהיה בדף שורה אחת בלבד? מה מפריע לך שיהיו שתיים או שלש שורות? קריצה עמיאל - שיחה 09:42, 2 בפברואר 2021 (IST)
ממש לא אכפת לי, מצידי אלף. רק איך אני עושה את זה?? אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ דפים משניים ۞ תרומותיי ۞ 09:48, 2 בפברואר 2021 (IST)
תרשום בדף הסקריפטים שלך את השורה הבאה:
importUserScript(89);
importUserScript(צביעת תחביר);

השורה הראשונה (סקריפט 89) אמורה להוסיף לך כוכב בפינה השמאלית העליונה שלך המסך להתראות מרשימת המעקב, והשורה השניה אמורה לעשות צביעת תחביר, אבל לא ניסיתי את הסקריפט הזה ולכן אני לא יודע אם הוא עובד בפועל. עמיאל - שיחה 10:04, 2 בפברואר 2021 (IST) ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

עמד, אני יכול להוסיף לשם גם סקריפט שאין באוצר? ואם כן איפה? אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ דפים משניים ۞ תרומותיי ۞ 10:08, 2 בפברואר 2021 (IST)

כן, עליך לרשום בדף הנ"ל את השורה הבאה:
mw.loader.load('//כתובת&action=raw&ctype=text/javascript');

את המילה כתובת תחליף בכתובת הURL של הסקריפט (לא כולל https://), ראה דוגמא בשורות הראשונות בדף הסקריפטים שלי. עמיאל - שיחה 10:16, 2 בפברואר 2021 (IST)

ניסיתי, ולא עובד אף אחד מהסקריפטים. לא הרשומים, ולא של ויקיפדיה. אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ דפים משניים ۞ תרומותיי ۞ 10:25, 2 בפברואר 2021 (IST)
אחיה יאיר וודקה, טעות שלי. תכניס לדף הסקריפטים שלך את 7 השורות האחרונות בדף הסקריפטים שלי ואז כמעט כולם יעבדו (חלקם פשוט לא מותאמים לאוצר, למשל הסקריפטים של עריכה מהירה ושל חתימה לא נראה לי יעבדו לגמרי (או חלקית). עמיאל - שיחה 10:45, 2 בפברואר 2021 (IST)
לא עובד. נראה לי שאני לא יודע כיצד לסדר את זה... יש סיכוי שאתה עוזר לי? תודה. אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ דפים משניים ۞ תרומותיי ۞ 11:11, 2 בפברואר 2021 (IST)
לא הגיוני שלא עובד. רעננת את הדף? מה למשל לא עובד? עמיאל - שיחה 11:14, 2 בפברואר 2021 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

כלום. גם לא 88/89.אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ דפים משניים ۞ תרומותיי ۞ 11:15, 2 בפברואר 2021 (IST)

שלחתי לך מייל. עמיאל - שיחה 11:17, 2 בפברואר 2021 (IST)

תקלה אפשרית

"מערכת העביר את הדף משתמש:מושך בשבט/רש"י עלבראשית רבה לשם משתמש:מושך בשבט/רש"י על בראשית רבה בלי להשאיר הפניה: למניעת תקלה אפשרית"

מה התקלה האפשרית? מושך בשבט (שיחה | תרומות | דפי משנה) לא חתם

מערכת חשב כנראה שהבוט יוצר דפים על בסיס שם הדף. העובדה היא שלבוט לא מעניין מה שם הדף שממנו הוא שואב את התוכן, ולכן זה באמת לא משנה, אבל סתם כדאי לקרוא לדפים בשמות מתאימים להם... עמיאל - שיחה 20:36, 8 בפברואר 2021 (IST)
כן. כמו שעמיאל אמר. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 20:48, 8 בפברואר 2021 (IST)

הפיכת מילים ארמיות לעבריות

שלום. אני עוסק כעת בהקלדת רש"י על התנ"ך, ושמתי לב שרש"י מביא הרבה מילים ארמיות בפירושו. מהן גם לא כ"כ מובנות למי שאינו בקיא דיו בארמית. מה לעשות איתן? להשאיר אותן כמות שהן או לתרגם אותן? תודה רבה. אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ דפים משניים ۞ תרומותיי ۞ ט' באדר ה'תשפ"א ۞ 11:46, 21 בפברואר 2021 (IST)

להשאיר כמות שהן. אנחנו לא מתערבים בפירושי הראשונים, אולי בעתיד נעשה מילון ארמי עברי שבהצפת עכבר יהיה אפשר לראות מה הביאור, אבל להשאיר כמו במקור. גם המרכאות לציטוטי הפסוקים לא מקובלות ברש"י, תיצמד למקור, ואפשר להדגיש ככה את הציטוטים מהפסוק עצמו בתחילת כל קטע. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 11:50, 21 בפברואר 2021 (IST)
באמת התחלתי לתקן את זה...
אני עושה את זה עם עוד מישהו.
ראה רש"י/חגי/ב. אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ דפים משניים ۞ תרומותיי ۞ ט' באדר ה'תשפ"א ۞ 11:51, 21 בפברואר 2021 (IST)
מצוין. באופן כללי, כדאי תמיד להביט על דפים דומים באתר ולהשוות את העיצוב, כדי שהאתר ימשיך להיראות יפה יותר מכל הבלגן שהולך ברשת. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 12:49, 21 בפברואר 2021 (IST)

שמות הקודש

מה המדיניות כאן לגבי שמות הקודש (כגון יו"ד ה"א)? תודה. אֲחִיָּה יָאִיר ווּדְקָה ۞שִׂיחָה۞ דפים משניים ۞ תרומותיי ۞ ט' באדר ה'תשפ"א ۞ 19:07, 21 בפברואר 2021 (IST)