שיחת משתמש:מושך בשבט/ארכיון 4

מתוך אוצר הספרים היהודי השיתופי
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

שכוייח![עריכה]

אני רואה שעשית הבוקר הרבה. אתה מתכנן לעבור על כל הדפים ידנית ולבדוק אותם או שאני אעשה את זה? (הכי קל לעשות את זה דרך דף התרומות שלך) עמיאל - שיחה 10:40, 4 באוגוסט 2020 (IDT)

עמיאל, לא הבנתי איך בודקים בפועל. דבר שני, חסמת לי את האפשרות לשנות את התקציר עריכה? רציתי לתת לך קרדיט ולא הצלחתי!!! (הפעלתי בוט אז תענה יותר מאוחר) -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 18:16, 4 באוגוסט 2020 (IDT)
אני רואה שעצרת. בדקתי גם את הדפים שאתה עשית, אני פשוט פותח את כולם אחד אחד ומציץ כמה שניות לראות שאין דברים חריגים ומוזרים. הגעתי בינתיים למסכת מנחות. בזכות הבדיקה הזאת תיקנתי כמה דברים בדפי הבבלי. בקשר לתקציר העריכה - חסמתי כי יותר נוח לי ככה. בעיקרון אתה יכול לשנות את זה בכפתור Lock. עמיאל - שיחה 18:37, 4 באוגוסט 2020 (IDT)
אבל אל תתייג אותי בתקציר העריכה! זה יפוצץ לי את תיבת ההודעות... עמיאל - שיחה 18:38, 4 באוגוסט 2020 (IDT)

{התנגשות}

עמיאל, מאוחר מדי, אני לא אשנה בשביל קצת. לא עצרתי, משום מה המחשב נתקע. SMirC-thumbsup.svg תודה רבה! על כל ההשקעה! עכשיו אני מנסה להפעיל מחדש את הבוט. -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 18:39, 4 באוגוסט 2020 (IDT)
הפוגה נוספת של הבוט.. רק רציתי לבקש שלא תעדכן את תבנית תנאי המפרשים למיניהן לפני שאני מסיים את הבדיקה. אני מקווה לסיים אותה הלילה. עמיאל - שיחה 20:33, 4 באוגוסט 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

עמד, בסדר. בזכותך שמתי לב להפוגה והפעלתי מחדש. -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 20:36, 4 באוגוסט 2020 (IDT)

ראשי תיבות בבלי[עריכה]

בוקר טוב. אם יש את נפשך להשלים את המלאכה... דף ראשי תיבות בבלי מפנה לאינדקסים חסרים, למרות שתוכן הדפים קיים. זו ההעתקה-החלפה-הדבקה פשוטה של אינדקס הבבלי. יום נפלא. מי אדיר (שיחה) 11:49, 10 באוגוסט 2020 (IDT)

מי אדיר, בטיפול בטיפול, נא להמתין... -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 14:14, 10 באוגוסט 2020 (IDT)
אין עליך! מי אדיר (שיחה) 12:32, 11 באוגוסט 2020 (IDT)
מי אדיר, התחלתי גם לבכין תבניות ניווט, אני ממש מקווה להספיק, אבל שבוע הבא בע"ה אני בנופש, ואח"כ אני כבר אמור להתחיל (אבל להשערתי לא יתחילו בזמן) -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 12:43, 11 באוגוסט 2020 (IDT)

הטמעת קישורים[עריכה]

אני עובד על העניין. תראה את התרומה האחרונה שלי (הוספתי עוד כמה החלפות נצרכות). סתם בשביל הסקרנות: מה זה "הכנה להטמעת קישורים"? עמיאל - שיחה 17:52, 10 באוגוסט 2020 (IDT)

עמד, תודה רבה! אין כמוך! איפה ראית את "הכנה להטמעת קישורים"? ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 18:42, 10 באוגוסט 2020 (IDT)
בתיבה בדף המשתמש שלך: "בימים אלו הבוט מבצע את פרויקט תיקונים בדפים, והכנה להטמעת קישורים באמצעות בוטים..." עמיאל - שיחה 18:46, 10 באוגוסט 2020 (IDT)
עמד, לא משהו מיוחד, בעיקר חיפוש ביטויים וכו'. פשוט הייתי צריך לכתוב משהו... דרך אגב, יש לך תוכניות מתישהו לעשות ראשי תיבות למשנה? זה אמור להיות יחסית דומה לבבלי. ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 18:48, 10 באוגוסט 2020 (IDT)
קודם צריך שיחליטו (ברבים) אם ואיך בדיוק רוצים שזה יראה. האם למחוק את המראי מקומות? חוץ מזה שצריך לכתוב קוד קצת שונה בגלל התצוגה של כל משנה בנפרד. בכל מקרה, אני מקווה שיהיה לי זמן לכל הפרויקטים שאתה מטיל עלי...קריצה סתם... אשתדל לטפל גם בזה בזמני הפנוי. עמיאל - שיחה 18:55, 10 באוגוסט 2020 (IDT)
סבבה, שבוע הבא אתה פנוי? דרך אגב, הייתי משער שאת הטמעת הקישורים אני אעשה בתחילת אלול, רק במידה ולא נתחיל בג' אלול. שנה הבאה אני במתכונת ביינישקריצה. . ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 18:58, 10 באוגוסט 2020 (IDT)
א. דוקא שבוע הבא אני בנופש ואח"כ כבר מתארגנים לשנה הבאה, כך שאת התקוות שלך תצטרך לתלות בשלישי-רביעי-חמישי הקרובים, שבהם אולי יהיה לי זמן.
ב. לא נראה לי שצריך לדחות את הפרויקט של הטמעת הקישורים כזה רחוק. עבדתי היום על העניין ואני חושב שיש לי ביד משהו מספק. תראה את השינוי הנוסף שעשיתי עכשיו, עם קישורים גם לירושלמי ולמשנה (בעיקרון, למרות שלא ראיתי שם מ"מ למשנה). מה שחסר לי זה בדיקת דפים נוספים וצורות נוספות של מ"מ. הצורות עליהם עבדתי היום הם מראי מקום מהסוג (בראשית י"ט:כ'), (בראשית י"ט כ'), (פסחים י"ט א'), (פסחים פ"ב ה"א), (פסחים פ"ב מ"א). זה הצורות שמצאתי בתורה תמימה והכתב והקבלה. אשמח אם תפנה אותי לצורות נוספות של מראי מקומות. כל הדבר הזה לדעתי לא יקח יותר משבוע, כך שאפשר לעשות את זה השבוע או שבוע הבא. אפשרות נוספת היא ליצור בוט החלפות מיוחד שיבצע החלפות רבות נוספות (יש לי כמה וכמה רעיונות נוספים), ולעשות את זה במרוכז עוד כמה שבועות, על מנת שלא להעמיס על דפי ההיסטוריה, ולרכז את כל ההחלפות למקום אחד. ככה מהדורה קמא הציע לי פעם בדף שיחתו. עמיאל - שיחה 19:19, 10 באוגוסט 2020 (IDT)
שלום וברכה, אל תלחץ, זה לא חייב להיות מייד עכשיו. שבוע הבא שנינו בחופש כך שלא נוכל לעשות את זה, עדיין צריך לפצל את הקטגוריה של דפים שהועלו אוטומטית. מערכת אמר גם לי משהו על בוט החלפות. צריך להחליט מה עושים עם זה, אבל לא נראה לי שאנחנו יכולים לעשות דבר כזה במתכונת בייניש. ישר כח! ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 19:23, 10 באוגוסט 2020 (IDT)
סליחה על ההתערבות, אבל ברכות לכניסתך למסגרת החדשה. אם תשתלב שם במהירות שהשתלבת כאן - מובטחת לך הצלחה גדולה בעזרת השם. מי אדיר (שיחה) 12:33, 11 באוגוסט 2020 (IDT)
מורי ורבותי, הפרויקט הזה של הטמעת קישורים חשוב מאד (למעשה הוא בנשמת המיזם) וכל הכבוד על היוזמה. מתנצל על היעדרות כפויה קצרה, אני זמין בעז"ה מעתה לכל עזרה אם תידרש. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 11:01, 12 באוגוסט 2020 (IDT)

מחיקה מדפי שיחה[עריכה]

בכוונה מחקת בשיחת משתמש:דגש חזק? מי אדיר (שיחה) 17:28, 12 באוגוסט 2020 (IDT)

מי אדיר, כן, זה לא רלוונטי. -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 17:46, 12 באוגוסט 2020 (IDT)

הניסוי שעשית באדמת קדש[עריכה]

עצה: ניסויים אפשר לעשות גם באמצעות "תצוגה מקדימה". רק בדפי תבניות שרוצים לראות אם התבנית עובדת או משהו כזה צריכים לשמור את ה"ניסויים". עמיאל - שיחה 23:39, 13 באוגוסט 2020 (IDT)

בסדר גמור. -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 10:21, 14 באוגוסט 2020 (IDT)

תבנית חיוך[עריכה]

יש מצב שאתה מייבא משהו כזה? ראיתי שיש מי שהשתמש כבר בתבנית הזאת שעדיין לא קיימת, זו תבנית שימושית נראה לי. ש"ס יידן (שיחה) 22:35, 18 באוגוסט 2020 (IDT)

ש"ס יידן, Yes check.svg בוצע. עמיאל - שיחה 14:52, 19 באוגוסט 2020 (IDT)
תודה רבה. ש"ס יידן (שיחה) 22:59, 23 באוגוסט 2020 (IDT)

עצור[עריכה]

Israel road sign 302.svg עצור! מי אדיר (שיחה | תרומות | דפי משנה) לא חתם

מי אדיר למה? -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 23:41, 27 באוגוסט 2020 (IDT)
התגעגענו... האופציה להטמעת קישור בתוך תבנית ההמרה נועדה לאפשר קישור ישיר לדף המתאים ולא לספר המתאים. את הקישור לספר אפשר למצוא בפרק "דפוסים" בדף השער של הספר. אגב, בכל שינוי אוטומטי מסוג זה כדאי להתייעץ לפני כן עם שאר החברים, אולי יש למישהו איזו הערה או הארה. (סליחה על ה"עצור", פשוט רציתי דבר ראשון שזה ישגר לך הודעה) מי אדיר (שיחה) 23:43, 27 באוגוסט 2020 (IDT)
זה בסדר... ייבאתי תבנית מתאימה ל"עצור", עשיתי את זה בהתאם למה שיש בתבנית {{OCR}} שבה עשינו את זה. דווקא חשבתי שזה יהיה יותר נוח כשיש קישור, אפילו אם הוא רק לעמוד הראשון. מה דעתך? דרך אגב, איך שמת לב כל כך מהר? אתה פה כל הזמן? -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 23:46, 27 באוגוסט 2020 (IDT)
תקוותי שמישהו יקח יוזמה ויעבור במהירות על הספר המקורי ויטמיע קישורים ספציפיים. אני חושב שאם הוא יראה כבר קישורים מוכחלים יש פחות סיכוי שהוא ירצה לעשות את זה, והתועלת מהקישורים הללו פחותה בגלל שכאמור הקישור הזה נמצא כבר בדף השער. ובנוגע לשאלתך האחרונה, התשובה היא כן בדרך כלל, אני לא תמיד יכול לתרום לאוצר כי אני בדרך כלל עמוס בעבודתי אבל כן רואה מה קורה. מי אדיר (שיחה) 23:50, 27 באוגוסט 2020 (IDT)
מי אדירEmoji u1f44f.svgשְכּוֹיֵיח!כפי שאתה בטח יודע עמד ואני רוצים להטמיע קישורים בכל האוצר (ולשים אותם כצ'קטי, וראה ברשימת התרומות שלי שניסיתי ולא הצלחתי, כי אני לא יכול לערוך מדיה ויקי). -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 23:52, 27 באוגוסט 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

ועוד משהו, אתה יודע איפה אני יכול למצוא ספרים בנחלת הכלל שאין באוצר? -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 23:58, 27 באוגוסט 2020 (IDT)

זה טוב? -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 23:59, 27 באוגוסט 2020 (IDT)
סליחה שאני עונה רק עכשיו, הימים עמוסים לקראת יום הדין. הספר "חובת התלמידים" הוא ספר חשוב מאד, הבעיה שלמרות שספריא מסמנים אותו כב"רשיון נחלת הכלל" למעשה הם מציינים שהמקור שלהם הוא "ויקיטקסט" - זו כמובן סתירה. אנו "מחמירים" במקרים אלו ולא לוקחים את הטקסט כל עוד לא תתברר הטעות היכן היא. מי אדיר (שיחה) 23:02, 15 בספטמבר 2020 (IDT)

בא במחתרת?[עריכה]

ישראל שלום, כל העריכות שלך מוסתרות ומוגדרות כעריכות בוט, זה לא תקין, הסידור הזה נועד כדי לאפשר לך לזקוף את הפעולות בעלות האופי הבוטי שנעשות על ידך, לחשבונך. אבל אם אתה עושה עוד פעולות, אני מציע שתפריד את הפעילויות של הבוט לחשבון המשתמש משתמש:ישראל קלר2. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 17:28, 21 בספטמבר 2020 (IDT)

מערכת, אם תרצה אתה מוזמן להעביר את ההרשאה לישראל קלר2. ברכות לשנה טובה תכתב ותחתם, לאלתר לחיים טובים ולשלום-- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 17:49, 21 בספטמבר 2020 (IDT)
בוצע. עריכות מאסיביות יבוצעו מעתה מחשבון2. תודה רבה. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 01:59, 22 בספטמבר 2020 (IDT)
מערכת, תרצה לתת לי הרשאת בדוק עריכות שהייתה כלולה בדגל הבוט/ הרשאת מנטר אם אתם צריכים עזרה בניטור. -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 10:29, 22 בספטמבר 2020 (IDT)
כפי ששמת לב לא הייתי פה בעניינים חזק במשך כמעט חודש, בעזרת ה' אעקוב בשבועות הקרובים אחרי עריכות תוכן שלך ואני בטוח שבסיומו של ה"מעקב" באפס שגיאות קריטיות, תוכל להיות מנטר. אין כמוך! תודה רבה רבה על כל תרומותיך (אתם צריכים עזרה? אנחנו צריכים עזרה), שנה טובה ומתוקה! האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 12:47, 22 בספטמבר 2020 (IDT)
חג סוכות שמח. מגזין יהלום (שיחה) 17:40, 30 בספטמבר 2020 (IDT)
Sukkoth - IZE10160.jpg חג סוכות שמח Face-smile.svg-- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 20:11, 30 בספטמבר 2020 (IDT)
מערכת, אשמח גם לקבל מעקב על מנת לקבל הרשאת מנטר. עמיאל - שיחה 11:10, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
בשמחה. הנקודה כמובן אינה המעקב אלא גודל הדגימה, עריכות איכותיות בכמות סבירה, זה מה שיאפשר להניח את הדעת באשר לאפשרויות שגיאה שאחר כך לא נעלה עליה. יהיה בסדר. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 18:41, 1 באוקטובר 2020 (IDT)

הרמב"ם היומי[עריכה]

אני כבר לא זוכר אם אתה זה שעדכנת לאחרונה את הלימוד היומי. אם כן, שים לב שהרמב"ם היומי "ברכת כהנים פרק טו", האם הלכות ברכת כהנים לא כלולות בתוך רמב"ם הלכות תפילה, או לכל היותר "הלכות תפילה וברכת כהנים". מי אדיר (שיחה) 19:13, 23 בספטמבר 2020 (IDT)

מי אדיר, אני אכן עובד על הנושא. תיקנתי את התבנית לפי הלוח באתר "ישיבה". אני לא יודע איך זה מסודר באוצר... -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 19:15, 23 בספטמבר 2020 (IDT)
מכתב את מערכת. מי אדיר (שיחה) 20:36, 23 בספטמבר 2020 (IDT)
השמות באוצר נמצאים בדף זה ודומיו: רמב"ם/ספר אהבה. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 22:31, 23 בספטמבר 2020 (IDT)
תודה רבה!-- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 20:10, 30 בספטמבר 2020 (IDT)

הוספה[עריכה]

היי, לגבי זיכוי הרבים. יש דפים ספציפיים?. מגזין יהלום (שיחה) 19:58, 1 באוקטובר 2020 (IDT)

עמד, מגזין רוצה לעזור בהקלדת ספרים לאוצר. יש לך רעיון בשבילו? -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 21:05, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
מגזין יהלום, לי אישית יש המון ספרים שאני עובד עליהם, בעיקר ספרים של הרב ריינס, ראו בקטגוריה:ספרי רבי יצחק יעקב ריינס, ויש עוד ספרים רבים בהיברובוקס. בימים האחרונים התחלתי לעבוד על הספר עץ הדר של הראי"ה (על הלכות אתרוג). אם אתה רוצה לעבוד יותר בכיוון של ספרי יסוד - אולי תפנה לאויצרניק שעובד על רש"י ותוספות על התלמוד - אני חושב שהוא ישמח לעזור לך לתרום בעניין. עמיאל - שיחה 21:13, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה. מותר להעתיק מתורת אמת?. מגזין יהלום (שיחה) 21:20, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
מגזין יהלום, עקרונית כן אם נותנים קרדיט, אבל לפי מה שהבנתי בינתיים אנחנו מעדיפים לקבל אישור להעלות בלי נתינת קרדיט ושמירת הזכויות. שאלתי את מערכת בדף שיחתו ועוד לא ברור לי העניין. ישנם אפיקים רבים נוספים שבהם אפשר לתרום, חוץ מלהעתיק מאחרים...קריצה עמיאל - שיחה 21:30, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
אתה רוצה שאצטט את הפתיח של התוכנה? אני חושב שהם מרשים להעתיק לצורך כזה. 109.67.69.234 21:40, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
מגזין יהלום, בשלב זה אנחנו מעדיפים לא לקחת טקסטים המגבילים אותנו מבחינת זכויות יוצרים, זאת בכדי לאפשר לאוצר לרוץ ולפרוח בפני עצמו. בפרט שמי שיחפש את אותם הספרים יוכל לקבל אותם באתרי המקור. אנו מוסיפים בעיקר טקסטים שאינם נמצאים במקומות אחרים או מהדירים את טקסטי היסוד. מי אדיר (שיחה) 21:52, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
בסדר גמור. מגזין יהלום (שיחה) 21:59, 1 באוקטובר 2020 (IDT)

העלאת תמונות טקסט[עריכה]

בוקר טוב, שים לב שהעלאת תמונות המכילות טקסט אינה מקובלת, זאת בשל העובדה שעצם הלוז של האוצר היא העלאת הטקסט בקוד פתוח המאפשר התערבות של כלל העורכים בתוכן. מלבד זאת - יש לזכור שהעלאת קבצי תמונות מכבידה על השרת ומייקרת מאד את עלויות אחזקת האתר, אנא השתמש בהרשאתך בשיקול דעת ותבוא עליך הברכה. מי אדיר (שיחה) 08:37, 22 באוקטובר 2020 (IDT)

אתה מוזמן למחוק את כל התמונות. ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 08:50, 22 באוקטובר 2020 (IDT)

משתמש:Matanya[עריכה]

האם זה מתניה מויקיפדיה?. מגזין יהלום (שיחה) 16:05, 29 באוקטובר 2020 (IST)

כן. -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 20:03, 1 בנובמבר 2020 (IST)
מה יש לו לעשות כאן ולמה יש לו הרשאת בירוקרט?. מגזין יהלום (שיחה) 20:08, 1 בנובמבר 2020 (IST)
הוא עזר בהקמת האוצר (ראה ברשימת התרומות שלו) -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 20:11, 1 בנובמבר 2020 (IST)
בסך הכל כמה עריכות במרחב המדיה ויקי. מגזין יהלום (שיחה) 20:21, 1 בנובמבר 2020 (IST)
נו... בשביל זה הוא בא -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 20:22, 1 בנובמבר 2020 (IST)
זייער מאָדנע קריצה מגזין יהלום (שיחה) 20:24, 1 בנובמבר 2020 (IST)
אני לא יודע יידיש:(-- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 20:38, 1 בנובמבר 2020 (IST)
מוזר מאוד.. 109.66.19.141 21:03, 1 בנובמבר 2020 (IST)

עיצוב דף משתמש[עריכה]

ישראל קלר, האם אפשר להשתמש בעיצוב שלך בדף המשתמש שלך בויקיפדיה לצורך הדף שלי כאן?? אחיה יאיר (שיחה) 19:48, 12 בנובמבר 2020 (IST)

כן, אבל תכתוב מאיפה זה ושזה משוחרר ברישיון זהה כי גם אני לקחתי את זה ממישהו... ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 19:51, 12 בנובמבר 2020 (IST)

הוספת ראשי תיבות לאוצר:בוט/רשימת החלפות נוכחית‎[עריכה]

תראה את העריכה האחרונה שלי שם. מחקתי ראשי תיבות שזה לא תמיד יהיה הפירוש שלהם. מומלץ לבדוק באתר http://www.kizur.co.il/home.php או באתרים אחרים שמפענחים ראשי תיבות בפעמים הבאות שאתה רוצה להוסיף ראשי תיבות, ולראות האם אין שם אפשרויות נוספות שיכולות לשמש בספרות התורנית. עמיאל - שיחה 23:48, 16 בנובמבר 2020 (IST)

צודק, שיניתי לפי ראשי תיבות וקיצורים -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 18:33, 18 בנובמבר 2020 (IST)

ארכוב[עריכה]

הי ערב שבת שלום, אני לא חזק בטכני, יש מצב שאתה מארכב לי את דף השיחה? סיני ועוקר הרים (שיחה) 11:17, 25 בדצמבר 2020 (IST)

סיני ועוקר הרים, בוצע בוצע השארתי את ארבעת השיחות האחרונות, לארכב גם אותן? -- ישר כח! ישראל קלר (שיחה) 22:07, 26 בדצמבר 2020 (IST)
ככה זה מעולה, תודה רבה ושבוע טוב. סיני ועוקר הרים (שיחה) 07:53, 27 בדצמבר 2020 (IST)

הדף היומי[עריכה]

למה בדף הדף היומי שם הדף הנלמד לא מהווה קישור לדף, כמו שקיים בדף הרמב"ם היומי. אתה יכול לסדר את זה? ש"ס יידן (שיחה) 10:01, 17 בינואר 2021 (IST)

סידרתי. --מושך בשבט (שיחה) 10:37, 17 בינואר 2021 (IST)

מחכה לשובך[עריכה]

כפי שכתבתי בדף שיחת תבנית:עץ יוסף/דף פרק‏‏ אכתוב שוב שאני אישית מעריך מאד את עבודתך ושמחתי שאתה חלק מעורכי האוצר. לא כדאי לנו בגלל מישהו, ויהיה זה המישהו הכי חשוב שישנו, לפעול באופן שמונע מאיתנו להגשים את החזון האישי שלנו. מחכה מאד לשובך, ואולי להחייאה מחודשת של אוצר:פרויקט עריכה שבועי שהיא אחד הרעיונות המבריקים שלך. סיני ועוקר הרים (שיחה) 19:54, 18 בינואר 2021 (IST)

כדי שלא ייווצר רושם שאני "אישית" לא מעריך את עבודתו של ישראל, ארשום זאת כאן: אני מאד אוהב ומעריך את עבודתו. היה לנו קצר בקשר לחזון של ישראל בנוגע למיזם אחר, ואין סיבה שזה יעיב על יתר העבודה הנהדרת שלו. הן מה שהוזכר והן דברים שלא הוזכרו. לא הייתי מתייג אותו כדי לפגוע בו ואני מיצר על התגובה הזו שמעידה על טעות בהתנהלות שלי. אבל אין מרצים אדם בשעת כעסו ואני מבין את הכעס האישי עלי לחלוטין. מהדורה קמא (שיחה) 19:59, 18 בינואר 2021 (IST)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: באתי להצטרף לדברים וטוב שההתנצלויות נכתבו. מהדורה קמא, לא מתאים לך. ראיתי שהצגת את עצמך כמו איזה איש-מחשב-נעדר-רגישות אבל אני מכיר אותך בחיים האישיים וזה לא אתה. אז זה לא אמור לקרות לך. בהמשך עבודת הקודש ננוחם. ישראל, קח את השעה/יום ואת הזמן ותעשה חושבים. אתה רצוי כאן ואהוב וגם אם תבחר שלא להמשיך להשתתף במפעל החשוב הזה, מאד חשוב לכולנו שתדע שהערכנו אותך ואהבנו את פעילותך. לילה טוב. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 20:02, 18 בינואר 2021 (IST)
מהדורה קמא, סליחה. לא התכוונתי שזה יראה כאילו פרשתי בגללך. הסיבה העיקרית שפרשתי היא עניין זכויות היוצרים. --מושך בשבט (שיחה) 20:06, 18 בינואר 2021 (IST)
כבר נבהלתי. תודה רבה על ההבהרה הזו. תבורך מפי עליון. מהדורה קמא (שיחה) 20:08, 18 בינואר 2021 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: ישראל, היו לי שיחות איתך על הנושא הזה. המחשבה שלי היא שאפשרות להעתיק מהאתר הזה לאתרים אחרים (פחות טובים בתחום הזה לטעמי) תביא לפיצול הכוחות הפועלים בתחום עד אובדנו. אני חושב שאפשר לראות שהפעילות לאורך ההיסטוריה באתר שכה כאב לך עליו היא פעילות של אינדיבידואלים (זה לא רע, גם כאן יש לנו משתמשים מאד תורמים כמו אויצרניק, שמעדיף לפעול לעצמו בעקביות מעוררת השתאות) שמקלידים עוד ועוד ספרים, ובעתיד אולי יתרמו אותם לציבור בלי מגבלות. במצב הנוכחי אנחנו מעדיפים לא להשתמש בחומרים שיכריחו אותנו לתת כתף לביזור המסוכן של כוח ההתנדבות בתחום הזה. כשיהיו המוני לומדים תורניים ברשת אולי יהיה יותר קל לעשות שינוי כזה אם יהיה נחוץ. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 20:12, 18 בינואר 2021 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: מהדורה קמא, אם כך אז אני האשם העיקרי בהחשכת אישיותך, ולכן אתנצל שוב על שיצרתי את הרושם שהפרישה היא בגללך...
מושך בשבט, צר לי על עזיבתך. האוצר התקדם רבות בזכותך, ואפילו בעצם פרישתך תרמת לאוצר וגרמת למערכת לייבא את תבניות ההתנגשות מויקיפדיה... (בדיחה גרועה...) עמיאל - שיחה 20:14, 18 בינואר 2021 (IST)

בני אהובה[עריכה]

למה למען ה'??? שלום רבי ישראל, אני רק שואל: ספרים על סדר הרמב"ם נמצאים אצלנו במבנה של כל הפרק במקום אחד: בני אהובה/אישות/ג, למשל. מדוע להעלות אותם כפול ובצורה מפורקת? מהדורה קמא (שיחה) 23:08, 18 בינואר 2021 (IST)

כתבתי לפני התנגשות עריכה: בצער רב אני נאלץ להודיע שהספר בני אהובה קיים כבר באוצר, בצורה בני אהובה/אישות/א וכן הלאה. אני לא רוצה שתהיה לך הרגשה לא נעימה מזה ששתי פעולות רצופות שאתה עושה באותו יום מתבררות כמיותרות, אז לכן אני אומר שלא קרה כלום ואחד המפעילים יוכל למחוק את הדפים במחיקה מרובה והכל יבוא על מקומו בשלום.
מה שכן חשוב לדעתי שנלמד ממה שקרה היום, זה שתמיד לפני יצירה מרובה של דפים כדאי להתייעץ עם הקהילה ובעיקר לשאול את המפעילים והותיקים שמכירים טוב יותר ממנו את מבנה האתר. בברכה ובהערכה, עמיאל - שיחה 23:09, 18 בינואר 2021 (IST)
אפשר אולי לעשות טבלה של ספרים שקיימים בספריא בנחלת הכלל, חלקם כבר קיימים על המחשב שלי בשלבי עיבוד משתנים, ואז לסמן את כל מה שלא נגעתי בו ומי שיודע להעלות יוכל לסמן וי. בדיון המשותף נחליט אם יש משתנים מיוחדים לספר המסוים, ואז יוכל מי שסימן וי להעלות את הספר שברצונו להעלות בלי בעיות מיוחדות. מהדורה קמא (שיחה) 23:13, 18 בינואר 2021 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אוף... זה הספר הראשון שאני מנסה להעלות לאוצר והתגובה היא "למה למען ה'???"?
זה בגלל שלא ראיתי שהספר כבר קיים. את הטקסט שהעליתי לקחתי ישר מספריא (ועבדתי לא מעט על התאמתו לאוצר). בכל מקרה אתה מוזמן למחוק --מושך בשבט (שיחה)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: עמד, זה לא יעזור שהמפעיל ימחק את הדף שעבדתי עליו לא מעט זמן. --מושך בשבט (שיחה) 23:17, 18 בינואר 2021 (IST)
אכן אין לי איך לנחם אותך (וסיני ועוקר הרים יותר מתאים ממני למלאכה), מלבד בכך שאומר לך שמבדיקה ראשונית שעשיתי נראה שהטקסט שאתה העלית במהירות כזו יותר מעובד ואיכותי מהטקסט שמהדורה קמא העלה (למשל בעניין הרווחים המיותרים). מה שמראה שאתה בהחלט מתאים ויכול להצטרף למלאכת הקודש של מהדורה קמא ולסייע גם בהעלאת ספרים אחרים מספריא. הרעיון של מהדורה קמא מעולה, וכדאי ליצור בשבילו דף ייעודי (אולי אוצר:ייבוא מספריא), כדי שנוכל לעקוב אחר הייבוא ולדון בדברים חשובים שקשורים לעניין. (דרך אגב, יש בספריא רשימה של ספרים בנחלת הכלל?)
אני מבין את התסכול וההרגשה שמשהו שעבדת עליו הרבה זמן נזרק לפח (גם לי זה קרה מספר פעמים), אבל טריקת דלת לא תועיל בכלום חוץ מפריקת עצבים. במקום זאת אפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה ולהסתכל הלאה, כיצד אתה מתקן את הרושם הרע שיצא לך היום בתור מישהו פזיז שעושה עריכות בלי דיון. טריקת דלת רק תוכיח את זה עוד יותר. במקום זאת, כמו שכבר כתבתי, אתה יכול להתעלות מתוך הסיפור הזה, ללמוד את הלקח, ולהמשיך לתרום לאוצר ע"י העלאת ספרים בצורה מחושבת וע"י דיון מקדים, ע"מ למנוע עבודה מיותרת כמו שהיה כעת.
מקווה שהדברים יפעלו לטובה ולא יתסיסו ח"ו את תחושת המרירות מהסיפור הזה. אם בכל זאת הם גרמו לכך, אני מתנצל מראש, ורוצה שתדע שהכל באהבה ומתוך רצון טוב לעזור לך.
בברכה, עמיאל - שיחה 23:40, 18 בינואר 2021 (IST)
תודה. מן הסתם הטקסט של מהדו"ק יותר מוגה. העליתי את הדף במהירות כי יש לי קוד לבוט שממיר דף בפורמט של משתמש:מושך בשבט/בני אהובה לדפים נפרדים. נמאס לי מדיונים ומזה שצריך לשאול על כלדבר ולחכות כמה ימים, ייתכן שאני אלך לישיבה בקרוב ואז אני לא אוכל להעלות את הטקסטים. אני מעדיף להעלות לויקיטקסט, שם אני מפעיל ויכול למחוק בקלות כל טעות --מושך בשבט (שיחה) 23:46, 18 בינואר 2021 (IST)
אם אתה רוצה להמעיט בערך עצמך אתה מוזמן, אבל מה לעשות שהטקסט שלך היה יותר איכותי...
זה שאתה מפעיל שם זה לא פותר את הבעיה של הטעויות, כי מחיקה של טעות לא אומרת שהטעות לא הייתה מעולם, ואתה בעצמך הודית שזה שמפעיל ימחק לא יעזור כי עבדת על זה הרבה זמן. זה קשה לעשות כל דבר עם דיון מקדים, אבל חייבים לעשות את זה אם רוצים סדר ולא בלגן שכל אחד עושה מה שהוא רוצה ואין חוקיות וסדר.
בכל זאת, אם אתה מעלה לויקיטקסט באמת אין סיבה מיוחדת שתטרח ותעלה את אותו טקסט בדיוק גם פה, כל עוד אתה לא רואה הבדל משמעותי בין האוצר לויקיטקסט. כבר כתבתי שאני לא רוצה להתסיס שום רגש וגם לא את הדיון על זכויות היוצרים, ובכללי נמאס לי מהדיונים וההשוואות בין האוצר לויקיטקסט, ולכן אני חותם כאן את הדיון להיום, וממשיך במלאכתי. תמיד אשמח לראות אותך תורם לאוצר. בברכה, עמיאל - שיחה 23:58, 18 בינואר 2021 (IST)
מחקתי. אני רואה שהיה פה יום קשה. מחר יהיה יום יותר טוב, תמיד נהיה יותר טוב. בעזרת ה' נוסיף ונגביר חילים לתורה. האוצר בהרצה. "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת". מערכת (שיחה) 01:46, 19 בינואר 2021 (IST)

הבוט לחלוקה מהירה לדפים[עריכה]

אני לא חושב שאצטרך להשתמש בו בקרוב, אבל בכל זאת ובשביל הסקרנות - איך משיגים אותו? על איזה תשתית הוא רץ? מדובר בתוכנה מסויימת? ישר כח! עמיאל - שיחה 23:51, 19 בינואר 2021 (IST)

כתבתי לך במייל. אולי בימים הקרובים אני אנסח הודעה עם הסברים ללוח מודעות --מושך בשבט (שיחה) 23:48, 20 בינואר 2021 (IST)

מהרז"ו[עריכה]

אפשר לעשות כמה שינויים נצרכים בדף שהעלית או שאתה מעדיף שאני אכתוב לך מה צריך לעשות ואתה תבצע? עמיאל - שיחה 23:28, 20 בינואר 2021 (IST)

עמד, אתה מוזמן לעשות. ישר כח! --מושך בשבט (שיחה) 23:46, 20 בינואר 2021 (IST)
תודה. למה יש תבניות ניווט וכותרות רק עד פרשה ט"ו? עמיאל - שיחה 23:49, 20 בינואר 2021 (IST)
עמד, בגלל שזה מחולק לפי פרקים ופסוקים אני מוסיף את שם הפרק והפסוק ידנית וזה לוקח זמן, אז בינתיים עשיתי רק עד טו. --מושך בשבט (שיחה) 23:50, 20 בינואר 2021 (IST)
לא רציתי להפריע לך בהתנגשות, שים לב ששם הדף שגוי ובטעות נרשם מהרדז"ו. כדאי להעביר לפני שזה יהפוך להמון דפים. מהדורה קמא (שיחה) 00:20, 21 בינואר 2021 (IST)
העברתי. תודה מושך בשבט (שיחה) 00:27, 21 בינואר 2021 (IST)
עשיתי עריכה נוספת והטמעתי מעט קישורים (בטעות כתבתי בתקציר ברכות ושבת אבל זה לכל המסכתות, וגם למרומות אחרים במדרש רבה). עמיאל - שיחה 00:45, 21 בינואר 2021 (IST)